زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

سلام دوستان

 

من وقتم بسیار کمه نمیتونم زیاد بیام دیگه شرمنده میدونم همتون حالت افسردگی بتون دست میده

راستی شنبه از کوه امدیما

۱۱و۱۲و۱۳و۱۴ خرداد هم بازم میریم واسه ۴ شب استان لرستان دریاچه گهر

امروز چنتا خبر توپ بمون رسید حال کردیم

ما هم مثله احمقا تو طول سال تحصیلی درس نخوندیم حالا باید بشینیم دیگه کولاک کنیم

یه کانونی هست که بعضی وقتا از ما دعوت میکنن واسه ی جلسات عرفان و ادبیات و داستان خوانی اینا و منم به این موضوعات علاقه دارم میرم  مثلا بغضی وقتا میان شعراشونو میخونن ولی کلن به نظر من بیس کاریشون خیلی پایینهما که تا حالا بشون افتخار ندادیم واسه شعر خواندن . حالا امروز یکی از بچه های اونجا زنگ زده میگه بیا جلسه اعتماد به نفسه یه استاد معرکه دعوت کردیم امدهما هم که گفتیم بابا ما اعتماد به نفسمون فول اینیستاله اگه هم قراره بیام باید جای استاد باشم

اووو کوه انقدر جریان داره  کتاب ها باید نوشت

من نمیدونم چرا همه شیفته شخصیت ما شده بودن  چه میدونم والا

آقا خیلی خوشحال شدیم

بچه هایی که فرصت نمیشه بشون زنگ بزنم دیگه از همینجا عرض ارادت میکنم ما خیلی دوستون داریم

مخلص همه ی شما : ممد