زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

از گناه فاصله بگیریم ... شیطان در حال گرفتن عکس یادگاری با ماست

سلام

امیدوارم همه خوب و سلامت باشن

تو این ۲ ماه اخیر  ! واقعا سرمون خیلی شلوغه . گوشیمونم که در جریان هستید که حدود ۳ هفتس خاموشه

دیگه شرمنده وبلاگ رو نمیتونیم زود به زود آپدیت کنیم  میدونم روزانه خیلی ها به خاطر این امر تلف میشن ولی خوب دیگه ... !

واقعا از دولت مهرورزمون به خاطر بستن روزنامه کفر و باطل شرق کمال تشکر را داریم !

اینم مخصوص امیر تیامو == > تیامو تیامو تیامو ... میسون

یه جریان واستون بگمو برم :

علی تمساح و ممد بولداگ با ماشین آمدن دره خونمون خلاصه داشتیم دم در صحبت میکردیم به قول خودشون یه زیدی آخر خیابون آمار داد ! اینم عین سگ بکسوباد کرد رفت سمت دختره ! تا شروع کرد به چرت و پرت گفتن  دختره به علی تمساح گفت خفه شو  شما وحشیا که با ماشین این کارارو میکنید ملوم نیست سر یه دختر چه بلایی میارید

موفق باشید .

نظرات 6 + ارسال نظر
بانوی ماه شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com



سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...

سلام
با ذره بین نگاه کردیم چیزی ندیدم
تلسکوپ هم امتحان کردیم

علی جرفی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.mamad.blogsky.com

سلام
چاکر داش ممد
من رسیدم تبریز ممد
امدم پیش همشهریای خرت
هوا خیلی سرده
احتمالا واسه عید فطر میام
کارم داشتی به موبایل ابراهیم ( هم خونه ایم ) تماس بگیر
چاکریم
خدافظ

سلام
بات تماس میگیرم
مرسی .

علیرضا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ب.ظ http://pink-sunset.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
مطالب خوبی هم داره
دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن
غروب صورتی آپ شد و حضور گرم شما را می طلبد
موفق باشید

سلام
میایم خدمتتون .
پیروز و بر فراز باشید .

ابراهیم سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ب.ظ

لاکپشت خر
کدو

سینا سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.irhc.blogsky.com

با درود خدمت شما دوست گرامی
موضوع وبلاگه شما با موضوعی که قصد دارم با شما مطرح کنم مرتبط نمیشه
اینجانب برای آشنایی مردم کشورمان با شخصیت هایی افتخار آمیز که شهرت آنها فراتر از مرزها است برنامه هایی دارم
که در شروع تصمیم دارم بزرگداشتی برای کوروش بزرگ برگزار کنم
البته منظور از بزرگداشت این است که مردم را به آمدن به پاسارگاد در روز ۷ آبان که روز جهانی کوروش بزرگ است دعوت کنم
و می خواستم شما رو هم دعوت کنم
و اگه لطف کنید شما هم این موضوع رو تبلیغ کنید کمک بزرگی کردید منتظر پاسخ شما هستم
دوستدار ایران و ایران دوستان سینا
در ضمن در زمینه کاری خود وبلاگ زیبایی دارید به شما تبریگ می گم
بدرود

سلام
چشم در خدمتتون هستم .

پاورلیفتر چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام . جالبه . لینک های روزانت عالین همون چند تا ...
راستی نظرات نموشته های بالایی رو باز کن . نیاز به نظر دارن ! تبادل لینک کنیم ؟‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد