زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

هرکی میگه جات خالی نیست ، دروغ میگه ، خیلیم جات خالیه

هرکی میگه خیالی نیست ، دروغ میگه ، خیالیه

 

اگر آنروز می دانستم که در قلبت ...

هرگز دل نمی دادم به تو اینگونه با مستی

که هستی را فدا سازم برای قلب ...

خزان شد قلب من با آن همه برگ و بهارش

خشک شد ، پژمرد ، آن همه گلهای نوپایش

کنون با قلبی از اندوه و حسرت ، آرزومندم که برگردم

به آنروزی که از زنجیر و عشق و آرزوهایت رها بودم

ولی افسوس ...

ولی اندوه ...

کیست آنکه می رهاند مارا ز....

خوشا آنروزهای رهایی 

 خوشا آنروزها که دل در بند نبود

اما این زخم کهنه و قدیمی التیام نخواهد یافت ...

نظرات 2 + ارسال نظر
ری را دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.rirayeheshgh.blogsky.com

سلام

وبلاگ زیبایی داری

موفق باشی


خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنی

بای

سلام
متشکرم
شما هم موفق باشید

علی سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام ممد
چظوری ؟ عزیزم
من میام اهوازا
میام تو بقلت
یاشایسن
خداحافظ

سلام
کلمه عزیزم رو از کجا یاد گرفتی ؟ تو رو چه به این غلط ها ؟
۱۰۰ دفعه که تل با هم صحبت کردیم گفتی میخوای بیای اهواز . بابا جان ساعت و روز حرکتتم میدونم ۱۰۰ بار گفتی تا حالا
میام تو بقلت چیه ! از این حرفا اینجا نزن حالا هرکی ندونه فکر میکنه خبریه !
خوب درس بخونیا احمق کله پوک
قربان تو
خوشحال شدم
به امید دیدار
راستی جرفی نادون : تیکه جدید : خارجی فکر کن
من خارجی فکر میکنم
به طور مثال : ناراحت شدی ؟
نه بابا این حرفا چیه ؟ من خارجی فکر میکنم.
خدانگهدار عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد