زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

مجموعه داستانی اعراب و صدام حسین عبد المجید التکریتی

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز

یکی از دیکتاتورهای جهان اعدام شد  ! ولی به نظر من این عادلانه نیست

اگر اینگونه است باید خیلی از دیکتاتورهای کثیفی که در حال حاضر در حال زیستن هستند نابود شوند . شاید اینجوری بهتر بود که صدام به عنوان یک سمبل زنده نگه داشته می شد

امروز سر جریان اعدام صدام خیلی از عربها رو سوجه کردم . از نگهبانا گرفته تا ...

پدر ممد ساکی موقع دیدن صحنه اعدام صدام اشک ریخته بود ! پسرشم میگت تو خونه تا هفته حکومت نظامیه ! پدرش گفته بود دوست دارم من رو به جای صدام اعدام کنند .

۱ نفر هم هست به نام آقای عامری ( یک عرب به تمام معنا اسکل ) که تا حالا صددرصد سکته کرده . همون موقعی که صدام رو گرفتن ۳ ماه از خونه بیرون نزد و دچار یک افسردگی مزمن شد چه برسه به حالا !

حالا که انقدر به اعراب ارزش نهادیم و درباره آنها مطلب گفتیم خالی از لطف نیست به برخی مسائل که شاید جز تراوشات ذهنی برخی از شما دوستان است پاسخ دهیم .

۱ سوالی که همیشه در مورد اعراب مطرح بوده اینه که چرا هیچ وقت ما یک عرب در کارهای  فنی مهندسی ، اجرایی ، بدنی و ... نمیبینیم .

بسیار مطالب هست که میشه روی این موضوع مانور داد ولی از حوصله این وبلاگ خارج است و من فقط از نظر علمی به ۲ مورد حائز اهمیت بسنده میکنم .

۱- در کارهای که نیاز به هوش و استعداد دارد ، متاسفانه اعراب عزیز به دلیل کمبود شدید آیکیو ( در حد ملخ مرده )  از انجام آنها عاجر هستند .

 حالا ما نمی خواهیم رشته های مهندسی را مثال بزنیم از مشاغل  ساده ای چون بنایی ، کچ کاری ، جوش کاری و ... که به آیکیو پایین تری برای یادگیری این فنون نیازمند است اشاره میکنیم که متاسفانه اعراب دوست داشتنی از یادگیری این فنون به دلیل مشکلات ذهنی عاجر هستند . به طور مثال چه ایران و چه در کشورهای عربی هیچ موقع اعراب توانایی انجام اینچنین کارها را نداشته اند و حتی در خود مکه و مدینه تمام بناهای عظیم مذهبی به دست استادکاران ایرانی و سایر کشورهای خارجی بنا نهاده شده است.

۲- متاسفانه اعراب ناناس ، در کارهای بدنی هم که نیاز به هوش و استعداد بالا ندارد          < ز > زده اند . خیلی مغذرت می خوام که این قسمت را عنوان میکنم ولی بدلیل اینکه ذهن اقشار عمومی دچار تشویش نشود ، در گریزی کوتاه به این مسئله خواهم پرداخت .

از آنجایی که اعراب دارای غریزه وحشناک جنسی هستند و کلا موجودات بسیار هات و سکسی محسوب میشوند ، واقعا به سختی می شود در طول شبانه روز ، اندک روغنی را در کمر آنها یافت .

 ما نمی خواهیم نیاکان آنها را مثال بزنیم ، در همین نسل امروزی که بدلیل مشکلات مالی به یک زن اکتفا می کنند ، ناگزیر به سبب فعال شدن غریزه ی جنجال برانگیز جنسی از خود بی خود شده و زمین را به زمان می دوزند .

خوب مسلما از شخصی که حداقل روزی ۲ بار سکس انجام می دهد نمی توان انتظار داشت که کلنگ به دست بگیرد و بر دیوار بکوبد و یا فرقانی را پر از شن و ماسه کند و مسیری را طی کند . خوب تقصیری هم ندارند چون نه حس و حالی دارند و نه روغنی در کمر !

واقعا هم همینجور هست ما که خودمون ۲ تا ساختمان ساختیم ، الان هم داریم سومیش رو میسازیم اصلا به یاد نداریم  چه از کارهای اجرایی و ... یک عرب برای کار وارد ساختمان  شود .

پس فقط می ماند ناتوری ( همون نگهبانی  ) که فقط نیاز است به ۲ عدد چشم  که آن هم در پاره ای اوقات به دنبال نوامیس مردم سیر می کند .

حالا اونایی که پشت تی یو تا مزدا میشینن کار میکنن که واقعا جای بسی تحسین و تعجب دارد چون رانندگی زیاد ، متحمل فشار بر روی ستون فقرات است .

متاسفانه دیسک کمر هم در اعراب خوگشل شایع شده است . البته شاید این نسل جدیدشون سوسولن ، ماشالله نیاکانشون همه تن حریف بودن ، آخ هم که نمی گفتن .

یادمه معلم دینیمون میگفت عربها در طول تاریخ خواهان ۳ چیز بودند :

       ۱- زن                                      ۲- شراب                         ۳- جنگ

واقعا خداوند با خلق این موجودات عجیب یک بار دیگر ما انسانهای غافل را در فکر فرو میبرد که به عظمت او پی ببیم .

دیگه بستونه  باید برم درس بخونم .

به امید موفقیت شما دوستان خوبم

نظرات 3 + ارسال نظر
ر یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ق.ظ

رضا پشوا در ... بودن تو شکی نیست
آدم بسیار ... هستی D:

آرزو یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ق.ظ

عجب آدمی هستیا تو
واقعا خیلی با حال نوشته بودی
من که مردم از خنده

کوروش۵۷ یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ق.ظ

حالا عربا رو مسخره میکنی؟
خودم با لوبا میایم پارت میکنیم.
خشبب اززک!

تو هنوز آدم نشدیا ! (((:

وای با مرد شماره ۱ کیانپارس و بزرگ اهواز نیای منو پاره کنیا !

کی حریف بشیر لوبای بزرگ بشه !

البته عزیزم تمام دوستای جاده ساحلی تو در حد ... علی جرفینا D:

در ضمن بی سواد کله پوک اززک اشتباه است . صحیح آن عز است

در ضمن با من کله عربی ننداز من خودم بچه سید خلفم

کوروش بگو ولله ؟ ناجیک عبدلله فی امان الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد