زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

۳تار

ای زندگی برایم ۳تار میزنی

یک تارش از صعود

یک تارش از سقوط

یک تارش از سکون

و من هرگز رقاص خوبی نخواهم شد

آری ! با تو ام ای پنجه ی تقدیر

من همچنان منتظرم تا ساز را به گوشه ای بنهی

شاید آن هنگام من و او فرصت کردیم در کنار هم دو نخ سیگار بکشیم

رو به روی هم

چشم در چشم هم                          ...                                         .

نظرات 3 + ارسال نظر
کوروش چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ق.ظ

۲ نخ مگنا..........

ای بابا !

امیر چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام
ممد پنج شنبه میری کوه معتاد؟

سلام
چطوری امیر تیامو ؟
نه متاسفانه با توجه به اینکه خیلی دوست داشتم برم به چند دلیل نمی تونم
که مهمترین دلیلشم اینه که درسای عقب افتاده زیاد دارم و فردا واسه ی ادامه یه سری کارا باید برم دزفول
البته امروز ساعت ۵:۴۵ صبح رفتم دزفول ساعت ۳ ظهر برگشتم که خیلی از کارا به دلیل آمدن رئیس جمهور کله پوک به فردا موکول شد .
موفق باشی عزیزم
در ضمن منظورت از معتاد چیه ؟ معتاد به کوه دیگه ؟ !

aghaye... سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:10 ق.ظ

man be doode sigar hasasam.age ghalabam chizish beshe ki ghalbesho beman mide.to hazeri bedi?!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد