زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

فاز بی خیالی

دوست دختر من واسه من رفته

 با ۱ غریبه تو خونه کار بد کرده

اما اصلا هیچ مشکلی نیست چونکه  اون اصلا دختر ... نیست

حالا مسعود تو بگو ...

۲ هفته مجردی رفتیم مسافرت اصلا وقتی رسیدیم مات و مبهوت مونده بودم . ۲ هفته نبودم هزار و یک اتفاق افتاد که تو این مدت مسافرت هم بمون نگفتن

۲ تا از مهمترینش اینه که مادر مادرم ( مادربزرگم ) ۲ روز بعد از رفتم فوت کرد و دیگری اینکه توی ساختمانی که دفتر بابام اونجاست یک نفر کشته شده  یا خودکشی کرده یا به قتل رسیده ولی  شواهد حاکی از آن است که آن شخص خودش را دار زده است .

اون پسر رو همیشه میدیدمش ، بچه مودب و با شخصیتی بود و به خاطر اینکه من زیاد میرم پیش بابام همه ی افراد اونجا رو میشناسم .

راستی دانشگاه آزاد هم دو تا رشته قبول شدم   یکیش حقوق بود و دیگری تاریخ  که البته هیچ کودومشو بنا به چند دلیل نمیرم .

وااااااااااااااااااااااای تو سفر چقدر جریان و سوجه داشتیم

WWWAAAAAAOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWW

مسیرهای حرکتی : اهواز - ماهشهر - تبریز - بستان سیتی - سرعین - اردبیل - آستارا - تهران - اهواز 

چه نفرتی ؟

خداییش ، بچه باحالی هستیا

تش کن

صحراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

راستی جمعه هفته پیش هنگام بازی بزرگ مرد فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی شاهد پیروزی شهریار فوتبال ایران بودیم ...

بروبچ همه سوار شن بریم آیلنت ...

داف پایمم  ، علی جرفی الان اینجاست به همتون فوشهای گرم میرسونه

یا علی  ، جاست گاد  ، خدانگهدار 

ممدو به خاطر بسپارید  خودشو نه ، فقط اسمشو