زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

علی دایی: به همان چیزی که می‌خواستیم رسیدیم

علی دایی سر مربی تیم ملی ایران بعد از پیروزی 2-0 در سوریه و صعود به مرحله بعد رضایت خود را از وضعیت به دست آمده اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایران در پنجمین گام به دومین پیروزی رسید و با شکست سوریه به مرحله نهایی بازیهای انتخابی جام جهانی صعود کرد.

غلامرضا رضایی در دقیقه 65 اولین گل ایران را به ثمر رساند و محسن خلیلی در دقیقه پنجم وقت اضافی پیش از اینکه بازی به پایان برسد نتیجه را 2-0 کرد تا ایران با 9 امتیاز صعود خود را از گروه پنجم قطعی کند.

دایی در این باره گفت: "ما اینجا همان چیزی را به دست آوردیم که دنبالش بودیم و حالا سه امتیاز گرفته ایم و به مرحله بعد صعود کرده‌ایم".

وی افزود: " سوریه در نیمه اول بهتر از ما بود و چند شانس داشت اما در نیمه دوم ما تیم برتر شدیم. بعد از برد دیشب ما برای بازی بعدی هیچ فشاری رویمان نخواهد بود و باید سعی کنیم که در بازی آخر در خانه برنده باشیم. به خصوص اینکه تا به حال در برابر سوریه و کویت در تهران برنده نشده ایم. به نظرم سوریه در این بازی قدرتمند نشان داد و می تواند برابر امارات برنده باشد و صعود کند".

با پیروزی امارات برابر کویت امارات 8 امتیاز شد و در جای دوم قرار گرفت و سوریه با همان 5 امتیاز تیم سوم شد. بنابراین بازی امارات و سوریه در یکشنبه شب آینده چهره تیم دوم این گروه را برای صعود به مرحله بعد مشخص خواهد کرد.